szégyentelen.

September 11, 2013

mióta nem írtam már ide, te jóég. ez mondjuk nem jelenti azt, hogy nem néztem fel kétnaponta, hogy hátha véletlenül van már annyira okos a wordpress, hogy random szavakból összedob valami félig érthető posztot (mint ahogy én szoktam), de mindig csalódva távoztam.

viszont most így hajnali kettőkor melóban üldögélve mintha egy múzsa csókolt volna meg és böfögte volna bele a fülembe gyengéden, hogy “írjá’ már a blogodra te büdös görény”. és hallgattam rá.

arról mondjuk nem szólt, hogy miről is írjak, úgyhogy ez csak egy ilyen bejelentkezés volt, hogy ugyan még tényleg élek, és a hónapban több éjszakai műszakom is lesz, így akár még posztok is születhetnek, megnézem mikre kerestek a blogon, olvassa ezt-e még valaki, ilyenek. ha jól látom az elmúlt héten 4 ember olvasta összesen. bocsánat mindegyikőjüktől így utólag is (vagy bocsánat attól az egytől, négyszer).

annyit még a jelenlegi állapotról, hogy egyedül ülök egy kb. 200 négyzetméteres irodatérben, és amellett hogy megöltem 86 legyet, a mellettem levő redőny magától felhúzódott, és nem merek kinézni az ablakon, nehogy szlendermen álljon ott (vagy tudja már a fene ki a menő manapság). szlendermen ha látod amit írok a képernyőn, kérlek menj el az ablakból, mert a kaka már így is félig barnára festette a gatyámat. köszipusza.

Leave a Reply

