közel a börtönhöz.

October 24, 2012

szinte a tarkómon éreztem a börtön forró lehelletét (na meg a néger cellatársamét). a blogom megkapta az első igazi fenyegetését:

nem kell megijedni, akármennyire is hivatalosnak tűnik a sok felkiáltójel, és az értelmetlen szószerkezetek, ez csak egy régebbi blogbejegyzésem alanya, aki túl sok rambókekszet reggelizett. persze ezt nem tudhattam (HOGYAN IS TUDHATTAM VOLNA?!), így telt múlt az idő és miközben a kirendelt ügyvédek telefonszámait nézegettem izzadtsággal tele, érkezett a megmentő üzenet.

a személységjogok (sic!) miatt kisatíroztam a nevet, de véletlenül ITT elolvasható a blogbejegyzés névvel együtt, amit 7 (!!) évvel ezelőtt írtam, 16 évesen. 16! a blogbejegyzés minden szavát tartom. peti jó gyerek, de ezt csinálja. ezt.

3 Responses to “közel a börtönhöz.”

  1. hajnalcsillag Says:

    Balázs, hogy te régen is írtál blogot.. :D megnyugtat, hogy te is tudtál egyszer felesleges dolgokról sokat írni és mesélni. majd néha csemegézem, ha unatkozom! ;)

  2. Anonymous Says:

    mikor lesz keresőszavas bejegyzés?

    • Balázs Says:

      sajnos nem olyan ütemben jönnek a hülye kereső szavak, mint szeretném, de már van pár raktáron, és még a hónapban csinálni akarok egyet.


Leave a Reply

