internet nélkül.

May 19, 2012

hajónapló 2012. 05. 18.

23:00 – 5 perce villog az adsl led a routeren, azóta nincs internetem. elvonási tünetek egyelőre nem jelentkeztek, türelmesen várjuk, hogy stabil állapotba kerüljenek a dolgok.

23:10 – 36-odik próbálkozásra sem volt sikeres, a “kihúzom a dugót, bedugom a dugót” fedőnév alatt futó titkos projekt. az állapotom gyengül, egy csomag maoam várja a végső pusztulását.

23:15 – a led villogása olybá’ tűnik, mintha sos jeleket adna le a routerem. talán így próbál jelezni az internet, hogy veszélyben van, és szeretne újra velem lenni? kezdek aggódni.

23:22 – a szívem dobbanása szinkronba került a led villódzásával, így a pulzusom jelenleg 200 körül van. a maoamok szakrális szertartás keretében elpusztultak, a dühömet a megasztár nyomorékjain töltöm ki hangos “szurkolások” közepette.

23:30 – meglepően tapasztalom, hogy mindjárt éjfél, kint pedig csicseregnek a madarak. ja nem, csak a hónaljammal fingva kezdtem el beethoven szimfóniákat feldolgozni. nem mondanám sokrétűnek, de enyhén progresszív a dolog.

23:36 – jelenleg a böngészőm előzményeit tanulmányozva nosztalgiázom. óh, mintha csak ma történt volna ez az egész. szinte tisztán emlékszem, amikor egy háromnegyed órája megnéztem a facebookot, hogy nevessek a buta embereken. óvatosan letörlöm a könnycseppet a szemem alól.

23:46 – radics gigi úgy nevet, mint egy ló, akinek kockacukrot dugtak a seggébe. biztos ő lopta el az internetem. most pedig bejutott a megasztár döntőjébe és boldog. ki ne lenne boldog internettel a birtokában.

23:50 – a másik döntőbe jutott pedig… a másik lány. a nevét nem tudom, de az egyénisége örökké bennünk él… ja nem, eddig.

23:52 – megágyaztam, és felkészültem, hogy ma is álomba sírom magam. ma nem azokat fogom sajnálni, akik nem ismerhetnek, ez a fájdalom sírása lesz. rip internet (krisztus előtt 300 – 2012)

23:53 – hangosan imádkozok, hiszen ennél jobb időpontot nem tudnék az apokalipszis számára.

23:55 – a megasztárban elkezdték énekelni a búcsúdalt. egy nemes gesztus. megjelent tejkaramella is, most ő énekel. kicsit túlzásnak érzem, de köszönöm nekik az együttérzést. kivéve radics giginek. ő rohadjon meg.

09:00 – visszajött az internet, átértékeltem az életem, megpróbálom nem elfecsérelni a maradék időt a földön…

höhö, hülye macska.

 

3 Responses to “internet nélkül.”

  1. Lacc Says:

    sírok.:DDD

  2. zsoty27 Says:

    Kiégtem :D köszönöm Balázs! :D

  3. Balázs Says:

    oh, en koszi. :D egyebkent ujra nincs netem egy napja, szoval megint orom van…


Leave a Reply

