mi történt márciusban?

March 29, 2012

stratégiai menedzsment előadásom: “és ez a vízió meg a misszió, és ez a következő dia, na mi ez itt, hát ezt itt felolvasom, mert gőzöm nincs ez itt mi, na tessék várni tanárúr, na ezt ki rakta ide, ja hogy ez az enyém, na most akkor befejezném az előadásom ki értette, senki sem, nem baj, tökéletes a kettes tanárúr.

kontrolling előadásom után miszter kontrolling szavai: “a három fiatalember közül az utolsó miatt adom meg maguknak az ötöst” (ez én vagyok, nem kell taps)

ismeretalapú technológiák utáni párbeszéd: “– de ez most hogy kapcsolódott az anyaghoz?
– mitetszik hát én ezt az anyagot kaptam feldolgozásra.
– hát de ebben semmi logikai rész nem volt
– nem volt az, ahogy tetszik mondani.
– pedig az kellett volna.
– pedig tanárnő jegyzetéből készültem.
– no jó lesz az kettesnek is.” 

voltam rebeséknél is, ahol nem hittem a csipszes zacskón lévő figyelmeztetésnek, amikor azt írták hogy ez inferno erősségű csípős csipsz, és még egy ábra is volt, hogy: hot -> very hot -> inferno, én meg marokkal betoltam egy adagot, azóta mind én, mind a wc csecsemőként zokogunk ha rámjön a toalettkedhetnék.

2 Responses to “mi történt márciusban?”

  1. zsoty27 Says:

    Azzal az infernós csipszel én is így jártam régebben. Ugyanilyen felfogással ettem én is belőle egy jó nagy adagot…aztán nem győztem leküldeni jó pár liter vizet néhány korty alatt. Enyhe égési sérülésekkel de megúsztam :D

  2. Balázs Says:

    na mondom én, halálos fegyver. persze le is van árazva, mert másodjára már senki sem veszi meg. :D


Leave a Reply

