ilajkyou. (frissítve, elemzéssel)

August 30, 2011

ezekre az ilajkyou-féle lájkolós oldalakra félévente eltévedek, hogy aztán elszörnyedjek, milyen igénytelenül fos a mai fiatalok helyesírása, és úgy komplette a sztorik amiket kitalálnak, amiknek meg kéne döbbentenie minket, vagy egy könnycseppet kierőszakolni az érzékeny szívűnkből. lehet túl érzékeny a szívem, de én zokogtam az alábbi, 9ezer (!!!!!!) ember által lájkolt történeten:

Lány : sziia :) | (elképzelem ahogy elfordítja a fejét, hogy tudjon ilyen szmájlit élőben csinálni)
Fiú: szia :) képzeld összejöttem a legjobb barátnőddel hát nem super?! | (hú ez tényleg nagyon super, de nem gondolod te szerencsétlen kutya, hogy ha a legjobb barátnője, akkor már rég tud róla? az már mellékes, hogy nagyon jó barátnők lehetnek, ha az egyik lenyúlja a másik szerelmét)
Lány: de de ..az | (közbe a szíve szakad meg) (a feje szakadt volna…)
Fiú: akkor ezt megbeszéltük…:) sziia | (MEGBESZÉLTÉTEK?! tényt közöltél amire két tetves szóval válaszolt, ez neked megbeszélés? vagy a facebook korában már ilyenek a nagy baráti társalgások? beszarok.)
Lány : sziia (innen tudjuk hogy ő a lány, hogy megnyújtja a sziában az i betűt)
Évek múlva egy parkban…találkoznak a fiú csak ül és búslakodik felismeri a lányt és megszólítja… |  (miért évek múlva? szülési szabadságon volt a fiú? vagy addig nem találkozott a legjobb barátnőjével, vagy mi a szar?)
Fiú:sziia :) | (a két i ből tudjuk meg, hogy buzi lett a fiúból)
Lány:szia… | (…belőle pedig leszbikus)
Fiú: szakítottam a legjobb barátnőddel mert nekem más kell:$ (ÉS ERRE ÉVEK KELLETTEK HOGY RÁGYERE?!)
Lány : képzeld összejöttem a legjobb barátoddal hát nem super?! | (ismét szoros baráti kötelékeknek lehetünk szemlélői, csak nagymami korukban győzzék kibogozni, hogy ki kivel dugott, és ki kinek a lyukrokona.)
Fiú: de de az ….(közbe a szíve szakad meg) | (szakadjon is)
Lány: akkor ezt megbeszéltük…:) sziia (EZ NEM MEGBESZÉLÉS, EZ LÓSZAR)
Fiú : NE …VÁRJ!!!ÉN TÉGED SZERETLEK ÉS ERRE ,SAJNÁLOM, HOGY NEM JÖTTEM RÁ HAMARABB!!! KÉRLEK VÁRJ!! (jajj de megható.)
Lány:tudod mien régóta vártam erre?! :$ | (akkor nem bírtál volna még egy kicsit várni, mielőtt összefekszel a legjobb barátjával?)
Fiú: akkor tessék a tied vagyok!! | (ez az udvarias “akkor végre leszopsz?” szófordulat)
Lány: DE NEM MA! | (de nem ma? DE NEM MA? EZ A CSATTANÓ?! EZÉRT OLVASTAM VÉGIG?! AKKOR MIKOR, HOLNAP? MI EZ? EZ A VISSZAVÁGÁS A SÉRELMEK MIATT?! VAGY MI A TANULSÁG, HOGY HA KÉT EMBER SZERELMES EGYMÁSBA, AZOK SOSE LESZNEK EGYMÁSÉI?! ha egyet kívánhatok, az az lenne, hogy a történet főszereplője fulladjon meg egy egész medencényi majombélsárban, a kitalálója pedig az enyémben. egyúttal pedig kérem, hogy az internetét adja le a rendőrségen, mert ez a történet kibírhatatlanul nagy hulladék.)

még a hónaljam se nedvesedett be a sztori olvasása közben, nem hogy a szemem.

Leave a Reply

