all is love. He is love.

August 3, 2011

jó tudni, hogy mindig van valaki, aki vigyáz rám. lehet nem fentről, mégis a magasba emelem a tekintetem ha érezni akarom, ha beszélek hozzá, ha kérek tőle. sajnos általában csak kérek tőle, és az ígéretek, amiket szinte követelésekként teszek elé abban a pillanatban válnak semmisé, amint teljesíti a kéréseim. és én újra és újra elcsodálkozok, hogy mekkora kegyelemben van részem, hogy még mindig szeret, és még mindig azzal a gyermeki naivsággal szeret, és gondoskodik rólam, mint amikor még nem köptem nyíltan szemen.

mégis annyira nehéz mindig minden percben érezni a szeretetét. úgy érzem már csak akkor tudom megtapasztalni, ha kirángat a legnagyobb bajokból, már csak akkor tudom azt mondani, hogy velem van, ha újra és újra jelét adja, és ha esetleg mégse úgy mennek a dolgok, ahogy szeretném, megrendül a bizalmam, és ennek hangot is adok. mert hiába van több milliárd ember a Földön, mégis biztosan érzem, hogy körülöttem forog az egész.

elvakítanak a világ dolgai, és a bűnök halmai közt mások felett ítélkezek, amikor semmi jogom nincs hozzá, hiszen semmivel sem vagyok tőlük jobb. mégis fáj látni, ahogy a világ a szemeim előtt hullik szét, én pedig csak egy újabb szakadás vagyok az egyszer tökéletes vásznon. fáj tudni, hogy ha meglennének a lehetőségeim rá, ugyanazokat a dolgokat tenném, mint azok, akiket megvetek, és sokszor azon kapom magam, hogy a kiutat keresem az egészből, és nem veszem észre, hogy már régen kint vagyok.

tudom, hogy tőle kaptam a szívem, az okot, amiért újra és újra elbukom. de tudom, hogy a sárból egy erősebb ember fog felállni. talán sose leszek képes elfogadni, hogy szereti azokat is, akik egy örökké kísértő árnyképpé teszik a világomat, mégsem vethetem a szemére, mert egy vagyok közülük. talán idővel a térdeimről harcolva sikerül a hegyeket leomlasztani, addig pedig elég a tudat, hogy az Övé vagyok, és bármit teszek, az Övé leszek. látom az ütésnyomokat az arcán, látom az ökleim nyomát, a sebeket amiket én okoztam. és látom a szemét, amiben a szerelem tüze még mindig ég irántam. és nincs elég könnyem, hogy megköszönjem ezt neki.

4 Responses to “all is love. He is love.”

  1. Lacc Says:

    mamám.
    te ilyet is tudsz?
    nekem is nagyon hasonló a “látásmódom”,nagyon jó volt olvasni ember,több ilyet.

  2. Balázs Says:

    köszi, örülök neki <3 megpróbálok egy kicsit több posztot kirakni, lesz mindenféle remélhetőleg, ilyen is. :))

  3. Bobi Says:

    :) <3


Leave a Reply

