nyaralás.

July 31, 2011

hazajöttem az egy hetes horvát nyaralásból. összefoglalás, pontokba szedve:
– a közlekedés a világ legnagyobb foskupaca. olyan kétsávosnak hazudott, szűk utakon mentünk, hogy ha a szomszéd kocsiba fingott valaki, a te seggeden jött ki. persze én vezettem, míg édesanyám a hátsó ülésen pánikolt, és eközben az “orvos a családban” című könyvben felsorolt összes betegség összes tünetét egyszerre produkálta.
– a tengerpart köves. nem az a “haha, de csikis” köves, hanem a “kitépem a beledet a lábadon keresztül” köves. első nap azt mondtam, hogy legalább jót tesz a lúdtalpamnak, de rájöttem ha amputálni kell a lábam, nem biztos, hogy jót tesz (persze nézőpont kérdése, mert többé nem lesz).
– a vízitaxi egy rohadék. azzal kellett átmenni a szomszéd városba, és miután a kedves családom felszállt a hajóra, miszter hajóskapitány egy enyhe orrbavágással tudatta, hogy “FINITÓ”, én már nem férek fel. sajnos apám által kinyomtatott horvát magyar szótáron nem volt rajta, hogy “édesanyukád”.
– a kaja rossz. van ez a csevabcsicsának nevezett valami, amit a nemzeti ételük, de szerintem egy döglött kutya alól kaparták össze a halála után a beleiből távozó bélsárt. úgyhogy én mindig csirkét ettem, az minden országban nagyjából ugyanolyan (készüljön macskából, kutyából).
– az idő jó volt. néha esett, de kb egy fél óráig mindig, pont elég idő arra, hogy a strandon az ember úgy gondolja, ez sose fog elállni, ezért összepakol, és pontosan annyi ideig tart, amíg az ember összepakol.
– a lányok szépek voltak, persze ezeknek a negyede se volt horvát, a legtöbb magyar volt, meg szlovák meg cseh.

de azért tetszett persze. szép kék a tenger, és jó sós is, szóval órákig lehetett benne lebegni, amíg valamelyik óceánba át nem kerül az ember a szuezi csatornán keresztül. de hogy egyelőre nem húz vissza a szívem, az is biztos.

szerk.: a lányok szépek voltak, de természetesen nem gyönyörűek, mint az én kis Rebekám.
(by: – 21:42 Rebeka: a lányok szépek voltak?????????????????????????????????????)

2 Responses to “nyaralás.”

  1. chriscolours Says:

    a “szerk”. rész hatalmas epik:D
    tetszett amúgy mindig a pozitív hozzáállásod;) (Y)

  2. Balázs Says:

    Köszi.<3


Leave a Reply

