nyár.

July 2, 2011

‘be szép is nyáron hazautazni debrecenből. főleg az ózdi reggel 6 órási buszok a legjobbak, mindig történik valami kellemesen vicces hazafelé. 6:20-kor felszállás, jobboldal, utolsóelőtti sor üres, gond már nem lehet. befészkelődés, seggemmel kellemesen előmelegítem a három és fél órás útra a széket. 6:25, cigánycsalád felpattan a buszra ordibálva: VÉGÁLLOMÁS, ÓZD BUSZÁLLOMÁS! nem tudtam elég gyorsan előkotorni a fülhallgatómat, szóval részese lehettem ennek a háromszavas mondatnak az emelt szintű irodalmi elemzésének:
– EZ RÍMEL GECI! – ebben a pillanatban kazinczy könnyeit véltem felfedezni a kint hulló esőcseppekben.

persze hátsó sorba ültek, mögém, a mellettem levő sorba meg az anyjuk egy kisgyerekkel.
nem mondom, hogy a női mell látványa taszítana, kifejezetten esztétikusra sikerült teremtő Urunk eme találmánya, de valahogy kevésbé látványos, amikor 80 centire az arcom mellett csapódik ki mindenféle előjel nélkül egy 50 éves csecs/csöcs/tőgy/omlett (-düfromázs), bele a gyerek szájába, aki talán nem is akart szopni, de az anya beletuszkolta akkor is. olyan öröm járta át a nő arcát, ahogy fuldokló gyereke levegőért kapdkova próbálta a mellében található oxigént a bimbón keresztül kiszívni, hogy gyanakodtam, nem-e így végez önkielégítést.

az utazás feledik órájában járhattunk itt, apuka már bőszen folyatta a nyálát a szék zöld kárpitjára. tezsvérek a hátam a mögött is próbálták apuka mintáját követni, kényelmesen elhelyezkedtek az alváshoz, a vékony szék támlájának tolták a térdüket a hátam mögött, így a bordámmal egész közelről megvizsgálhattam, hogy igencsak csontos legényekről van szó.

nem mondom hogy nem volt élvezetes, ezt már csak a putnokon felszálló srác tudta megkoronázni, aki biztos, hogy a bőrét – valami női magazinból lopott technikával – szárazra füstölt szarral kente be, legalábbis az illatok erre engedtek következtetni. de legalább nem mellém ült, hanem kicsit előrébb, így a légkondi segítségével hamar hozzájutottam az éltető szarszaghoz.

nyár+busz=szerelem.

2 Responses to “nyár.”

  1. Lacc Says:

    ehhez egyszerűen nem tudok mit hozzáfűzni ,pedig többnapig agyaltam rajta.
    mindig is kiváncsi voltam egy ilyen hazautazós kalandraXD

  2. Balázs Says:

    nyugodtan csatlakozz bármelyikhez, szívesen osztozok az élményben ;D


Leave a Reply

