alkotói válság.

February 26, 2011

majdnem minden nap eszembe jut, hogy írjak valamit, de miről? szerintem nem érdekel senkit, hogy az egyetemen mi történt, a humorom se a régi, fájnak a lábaim is, mindjárt meg is halok. olyat kéne írni, ami sok embert érdekel: széklet vagy alekosz, de ezek egymás szinonimái, aztán eszembe jutott zsüsztin bíber, de a one less lonely girl miatt nem tudok haragudni rá, hiszen rólam szól a dal. nehéz ez, de még februárban megpróbálok valamit kitalálni, ígérem anya, legalább te olvasd még a blogom.

7 Responses to “alkotói válság.”

  1. Rebes Says:

    Hogy én mennyire imádlak! <3

  2. zsoty27 Says:

    Csatlakozom én is az olvasók táborához, :D ne hagyd abba Balázs!

  3. Lacc Says:

    akkor én is csatlakozok nehogy abba tessék hagyni:D
    mindegy milyen a kontent,csak legyen:D

    • Balázs Says:

      elég lesz az álnéven írogatásból anya, nem hagyom abba. ;(
      kösz amúgy, ha mindegy milyen, akkor ma délutánra összedobok valami igényeset. :D

  4. hajnalcsillag Says:

    én régebben minden nap néztem nem-e írtál valami újat, de mióta nem írsz, azóta elég egy héten egyszer megnézni. :D
    Bocsi Balázs, én is várom az írásokat! :)


Leave a Reply

