rip krosskult.

January 8, 2011

16 éves koromtól velem volt, így nagyon fájt elismerni, hogy lassan nyűgként éltem meg, mint áldásként. mégis iszonyat nehéz volt tőle elbúcsúzni, hiszen annyi mindent köszönhetek neki, barátokat, zenekart, hitet. sosem akartuk, hogy nagyobb legyen annál, ami valójában, és fájdalmas volt látni, hogy sokan csak átjáróként használták, és nem látták azt az értéket, ami miatt a krosskult minket szerelmessé tett. ezért is tisztelem azokat az embereket, akik kitartóan dolgoztak, hogy még szebb, és tartalmasabb legyen, legyen ez egy vagy akár öt év. rossz volt látni az elhanyagoltságát, és hogy nem tudok már annyit foglalkozni vele, mint amennyit szerettem volna, és hogy lassan csak szilvi viselte úgy gondját, ahogy megérdemelte volna. sajnálom azt a társaságot, akit sikerült az oldal által összecsődíteni, hogy ha nem is olyan gyakorisággal, ahogy szerettük volna, de hozzászóljanak, és ezzel is kedvet és erőt adjanak. viszont sosem akartuk félvállról venni a dolgot, márpedig az utóbbi időben ez történt, így ezzel a felismeréssel el is jött a pillanat amikor át kellett beszélni a dolgokat. nem akartuk, hogy egy kihalt sakáltanyaként emlékezzen bárki is az oldalra, hanem arra a kis barátságos szegletre az internet sarkában, ahol ha nem is özönlöttek a hírek, vagy a látogatók, azért mindig volt valami, amivel egy pár percet el lehetett ütni. köszönöm Istennek az egészet, most már csak ezt a síró kisembert itt legmélyen kellene elcsitítani…

4 Responses to “rip krosskult.”

  1. hajnalcsillag Says:

    én még nem tudok erről írni. :(
    majd talán jövőhéten valamikor…

  2. Anonymous Says:

    Írni már régóta nem írtam, sőt az KrossKult profiljához kapcsolódó zenét millió éve nem hallgattam, ettől függetlenül olvasgattam azért. Az a köbö 2,5-3 év, amit ott töltöttem jó volt, meg letette a “szakmai alapokat”, még a mai napig van egy-két cikk amire szívesen gondolok vissza, vagy koncertes sztori. RIP, a 100%os narancslé ivást kihagyom, de búcsúképp megettem most a komment írása közben egy gesztenyés sütit.

    • Balázs Says:

      emlékszem, mikor még hárman szenvedtünk rajta még a kereszteny.info -s linken, haha, szép idők. :D köszi neked is, a mostani kk-s “rólunk”ba a te és a berci nevét biggyeszteném még szívesen oda, akiknek nagyon hálás vagyok. :)

  3. danivagyok Says:

    én írtam csak lemaradt a név. :D


Leave a Reply

