a görbicz anita paktum.

October 29, 2010

történt 2006-ban, hogy…

2006.04.04

jeneb: Április 7-én, pénteken 18 órától Magyarország – Norvégia barátságos női válogatott kézilabda-mérkőzést rendeznek.
LADAni: zsír

… 2006.04.06

jeneb: Vááá, má aludni se fogok bírni holnapig
LADAni: én fogok olyan fáradt vok
jeneb: :D na jó én is ez csak azt akarta jelezni mennyire várom
LADAni: ha nem pihenek akkor hogy fogok torkomszakadtával káromkodni a sport1-es kamerába
LADAni: nem tudom hogy vigyük-e a kamerát
jeneb: én a fényképezőt viszem
LADAni: ja akkor én is csak azt
jeneb: ok, telefényképézem mind a 16 Mega memóriát :D
jeneb: az vagy 20 kép
LADAni: :D

….

jeneb: én már be vagyok zsongva teljesen
LADAni: ja én is
LADAni: görbicz anitás háttér a telómon minden
jeneb: Görbicz (L) juhíjj
LADAni: (L)
jeneb: :D:D
LADAni: akkora csaj
jeneb: jah :)
LADAni: ha nem jön akkor én felakasztom magam
jeneb: a végén odamegyünk az összeshez fotózkodni :D
LADAni: fú de jó lesz
LADAni: na megyek csá
jeneb: ok
jeneb: bye
LADAni: majd találkozunk

… 2006.04.07 – 21:00

jeneb:   öcsém én még mindig azon eszem magam milyen szerencsétlenek voltunk, hogy nem mentünk oda fotózkodni… :(
LADAni:  :(


2 Responses to “a görbicz anita paktum.”

  1. hajnalcsillag Says:

    lol :D ez jó volt (Y).

  2. Rebes Says:

    Ajj, eszem a kis szíveteket! xD


Leave a Reply

