chat renivel.

July 19, 2010

én: szia

kissrenáta: szia

én: megkérdezhetem, hogy milyen nemzetiségű vagy?

kissrenáta: újpest

kissrenáta: bp

én: értem. látom nem sikerül beszélni szabi, balázs, petivel a barátok köztből

kissrenáta: barátok közt

én: ö, valami betegséged amúgy van?

kissrenáta: no

kissrenáta: korod honana

én: 21, ózd

kissrenáta: ja

kissrenáta: ok

kissrenáta: 19bp

én: és felkeltette a figyelmemet a kissé mentális betegségnek is betudható gyenge nyelvtanod

kissrenáta: mért

kissrenáta: és ki nek pff

én: nem szólt még senki érte?

kissrenáta: no

én: az angol már elég jól megy : D

kissrenáta: jjaa

kissrenáta: bocsika én némete tanultam

én: és amúyg milyen suliba jársz?

kissrenáta: átalános

én: 19 évesen?

én: 19 évesen már van aki egyetemre jár…

kissrenáta: nem

én: de

én: amúgy csini vagy a képeken

kissrenáta: oh

kissrenáta: kösze

kissrenáta: szeritem te is

én: ;)

kissrenáta: én neked teszek

én: mit teszel?

kissrenáta: én neked bejövök

én: hógyne

kissrenáta: én neked teszek

én: teszel

kissrenáta: én neket teszek

én: nekem teszel

én: te neked én teszek

kissrenáta: jaja

kissrenáta: ja

én: kár hogy mesze laksz

kissrenáta: jaja

én: van barátod?

kissrenáta: nincsen

kissrenáta: és neked barát nöt

én: van

kissrenáta: ja akkor bocsika

én: semmi baj, nem tetszik

én: te egy kicsit jobban

kissrenáta: jól van

én: négy szóban össze tudom foglalni a szókoncsedet: no, jaja, ja, hehe

én: elég szomorú

kissrenáta: pfff

én: csak mondom, hogy azért bővebben is válaszolhatsz, ha kérdezlek

kissrenáta: jól van

én: járunk amúgy?

kissrenáta: talát ki

én: akkor igen? .

kissrenáta: ahaha

kissrenáta: csók

én: fasza

én: csetszex?

kissrenáta: hehhe

én: na jólvan akkor tudodmit, szakítok veled…

kissrenáta: hehhe

én: …

én: na cső, unalmas vagy

kissrenáta: akkor hagyál békén

én: hagylak is mert nem bírsz normálisan válaszolni

kissrenáta: kabbe

én: kabbe te

kissrenáta: hehhee

én: hehhee

én: és rohadt gyorsan kapj elő egy nyelvtan könyvet, mert értelmezhetetlenül nagy fosdarab, ahogy írsz

kissrenáta: helló

kissrenáta: megyek

kissrenáta: veni cigit

kissrenáta: veni cigit

én: hálistennek

én: ne cigizz

én: mert megdöglesz

4 Responses to “chat renivel.”


  1. tudom, gonosz dolog, de ez nagyon jóóó volt :DD

  2. jani a hegyről Says:

    én 19 évesen még nem is jártam egyetemre, csak okájére. most szomorú vagyok.

  3. Beaa Says:

    kissrenáta: én neked teszek

    én: teszel

    kissrenáta: én neket teszek

    én: nekem teszel

    én: te neked én teszek

    loool x’D


  4. […] filmek – renáta éjszakára zombis filmet szeretett volna nézni, így hamar rákeresett a google-ben. keresését […]


Leave a Reply

